• Uudised
  • Üldinfo
  • Korraldus
  • Õppetöö
  • Koolielu
  • Teenused
  • Kontakt
  • KiVa
  • Vastuvõtt
  • Menüü
  • Galerii
  • Avaldused

Terviseameti soovitused haridusasutustele seoses koroonaviiruse levikuga

Terviseamet on koostanud soovitused koolidele ja koolieelsete lasteasutuste juhtidele seoses COVID-19 haiguse levimusega maailmas. Palume Teil levitada soovitusi enda hallatavates haridusasutustes.

Kõige olulisem on viiruse leviku tõkestamisel kiire infovahetus erinevate ametkondade vahel ning tasakaalustatud, tõenduspõhise info ja käitumisjuhiste jagamine elanikkonnale.

Tulenevalt epidemioloogilisest olukorrast maailmas, soovitab Terviseamet teavitada lastevanemaid, kes käisid puhkamas kõnealuse viiruse suurema levikuga paikades. Võimalusel soovitatakse neil viibida koos lastega 14 päeva kodus ja jälgida perekonna tervislikku seisundit.

Lapsevanematel, kelle laps ettevaatusabinõuna koju jääb, palume teavitada sellest õppeasutust. E-õppe vahendeid kasutades on võimalik korraldada sellel ajal individuaalõpet kodustes tingimustes.

Haridus- ja Teadusministeerium kutsub üles haridusasutuste juhte ja pidajaid jälgima olukorda oma asutuses ning tegutsema vastavalt olukorrale, järgides Terviseameti soovitusi. Kool hindab koos pidajaga, kas olukord asutuses vajab sekkumist ning tegutseb nende volituste piires, mille sätestab Põhikooli- ja Gümnaasiumiseaduse § 45.

Anname teada, et hetkel ei nõua olukord erakorralisi meetmeid haridusasutustes, kuid arvestades ka grippi haigestumise hooajalist tõusu, palume Teil pöörata olulist tähelepanu piisknakkuste ennetusmeetmetele. Kõige värskema info viiruse leviku ja selle tõkestamise kohta leiab Terviseameti kodulehelt

Haridus- ja Teadusministeerium jälgib olukorda ja vastavalt vajadusele edastame täiendavat infot. Kutsume haridusrahvast ja kõiki teisi üles säilitama rahulikku meelt ning tegutsema läbimõeldult ja värskele ametlikule teabele tuginedes.

Soovitustega saate tutvuda siin

Loe edasi...

Matemaatika MÕK-tund algklassides

Matemaatikas õpitakse alateemasid “Hulktahukad”, “Geomeetrilised kehad ja nende kujutamine”. Algklasside õpetajad otsustasid neid teemasid paremini tundma õppida ja ehitada linna makette geomeetriliste kehade abil. 2A, 3A, 4A ja 4B klassi õpilased tegid mudelite loomisel koostööd. See projekt näitas, et ükski tänapäeva inimene ei saa oma elus hakkama ilma teadmisteta matemaatikas. Lapsed õppisid, kuidas ehitada ruumilisi kehasid: rööptahukaid, prismasid, püramiide ja silindreid. Õpilased veendusid, et suurem osa hoonetest ja ehitistest koosneb geomeetrilistest kujunditest ja said aru, et geomeetria on väga huvitav teadus. Linnade makettide ehitamise käigus õppisid lapsed oma kätega mudeleid valmistama, nad värvisid neid ja liimisid kokku.

Projekti uudised

Meie head sõbrad Tallinna 32. Keskkoolist kutsusid meie kuuenda klassi õpilased endale külla. Sel korral vaatasid lapsed võõrkeeltepäevale pühendatud kontserti. Kontserdil kuulati vene-, prantsuse- ja saksakeelseid laule. Oli palju huumorit, aga ka uusi teadmisi. Täname kutsumast!

MÕK-tund Sõbranädalal

10.02.20 toimus 3K ja 1-3vE Sõbranädala MÕK-tund. Kuna käesoleval veebruarikuul on haruldane ja loodetavasti kordumatu võimalus viia läbi sügisesi/kevadisi õppekäike, võtsid õpilased kaasa luubid, südamekujulised samblike kasvutiheduse mõõtmise abivahendid ja loodusõpetuse töövihikud. Lapsed kordasid samblike ja sammalde erinevusi ning otsisid neid Merimetsa terviseradadel. Jõuti järeldusele, et kõige rohkem samblikke leidub puude peal mere ääres, sest seal on õhk palju puhtam kui Paldiski mnt juures. Kuna 11.02 on Euroopa 112 päev, siis liikumispausil mängiti jooksumängu "Päästa sõber" ja lume puudumisel moodustati looduslikust materjalist number 112. Foto tunnist osaleb ka kampaanias "Lumest lumele 112". 1-3vE klass riputas tee äärde lindude söögimajad, kordas lugemispala ning korraldas selle põhjal pulgaviskevõistluse. Tagasiteel otsisid õpilased loodusest südamekujulisi objekte ning lõid neist sõbrapäeva kollaaži.

Tervis ja ohutus

Laste tervis ja ohutus on iga kooli tegevuse võtmesõnad. Veebruaris toimusid mitu kohtumist Päästeameti ja politsei esindajatega. Nõmme-Haabersti noorsoopolitseinikud külastasid 3.K klassi. Õpilased kordasid KiVa-tundides ja inimeseõpetuse tundides õpitud teemasid eesti ja vene keeles. Rääkisid kiusamisest, küberkiusamisest, koolielu muredest ja lahendustest, noorsoopolitseinikute tööst ja sellest, et koolikiusamisest võivad alguse saada hoopis suuremad probleemid. 3.A klassi õpilased külastasid Põhja Päästekeskust. Päästjad rääkisid lastele oma raskest tööst. Õpilased said teada tulekahju tunnustest ja põhjustest, tulekahju ajal käitumise reeglitest ning tutvusid tuletõrjuja riietusega.

Marko Merzin, Kehra päästekomando päästemeeskonna vanem viis läbi ohutusõppe koolituse, mis oli mõeldud 6. klasside õpilastele: kuulati  päästealaseid loenguid „Tuleohutus“, „Veeohutus“, „Pommiohutus ja “Valmisolek hädaolukorraks“. 1.A õpilasi külastas Päästeameti esindaja. Lapsed kuulasid veeohutustest ja teadmiste kinnistamiseks said värvimisülesandeid. Maanteeameti liikluskasvatuse talituse peaspetsialist Vitali Nester jutustas 9. klassidele, kuidas end liiklejatena kaitsta. Ta rääkis traagilisi lugusid joobes juhtinud teismelistest. Eelmainitud tragöödiatest ja nende tagajärjedest näidati dokumentaalfilme.

Õpilasfirmade laat 2020

8.-9. veebruaril toimus Rocca al Mare kaubanduskeskuses Eesti õpilasfirmade laat 2020. Sel aastal osales seal ka meie ÕF HandyKids vilditootedega ja suveniiridega, mis olid tehtud käsitsi meie kooli õpilaste poolt.

Tund Tervishoiu muuseumis

7. veebruaril õppisid 11. klasside õpilased Tallinna Tervishoiu muuseumis. Tunni teema oli "Bakterid - haldjad või diktaatorid?"

Õpilased uurisid aastanäitust “Mina, superorganism”, mis räägib bakterite ja inimese kooselust.

Näituse juurde kuuluvas muuseumitunnis tutvusid õpilased juhendatud rühmatöö käigus mikrobioloogiaga, täpsemalt bakterite uurimisega eri teadusharudes. Grupitööks näitusel anti igale rühmale tahvelarvuti, milles olev rakendus aitas infot koondada. Õppeklassis harjutasid õpilased mikroskopeerimist, valmistasid preparaate ja analüüsisid tehtud töö tulemusi. Tegevuste käigus lihviti koostööoskust ja digipädevusi. Muuseumitunni lõpuks on õpilased omandanud teadmiseid bakterite uurimise ja kasutamise kohta toiduainetööstuses ning meditsiinis. Samuti on noortel kujunenud arusaam enda mikrobioomi olulisusest ja viisidest, kuidas selle eest hoolt kanda.

„Erinevate rahvaste laulud“

6. veebruaril toimus Pärnu Ühisgümnaasiumis esmakordselt üle-Euroopaline laulufestival „Erinevate rahvaste laulud“. Eesti teistest linnadest, Venemaalt, Lätist, Saksamaalt, Portugalist, Bulgaariast, Türgist ja La Réunioni saarelt pärit õpilased esitasid kaks laulu, millest üks tutvustas nende riigis või regioonis elava mõne vähemusrahvuse kogukonna muusikalist traditsiooni ja teine nende riigi põhilise rahvuse esindajate muusikat. Sellest festivalist võttis osa ka M. Kulagina juhendamisel meie kooli vokaalansambel Prima vene autorite lauluga “Lumehelbeke” (helilooja J. Krõlatov ja teksti autor L. Derbenjov).

Veel artikleid...

  1. Aabitsapidu
  2. Virmalised 2020
  3. Talvesari "Mis? Kus? Millal?" mängud
  4. Minikonverentsid Rohelise Kooli raames

Lehekülg 6 / 29

  • Algus
  • Eelmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Järgmine
  • Lõpp

Tunniajad

1. tund 8.30 – 9.15
2. tund 9.25 – 10.10
3. tund 10.25 – 11.10
4. tund 11.25 – 12.10
5. tund 12.25 – 13.10
6. tund 13.25 – 14.10
7. tund 14.20 – 15.05
8. tund 15.10 – 15.55
 
Tunniplaan

 

Ekool Haridus- ja Teadus eesti.ee Innove
KKE Hitsa TEK
   
© Tallinna Mustjõe Gümnaasium image (+372) 6 566 468 imageinfo@mjg.ee image Facebook imagePaldiski mnt 83. Tallinn 10617 EESTI